360 graden feedback tussenmeting

360 graden feedback – tussenmeting

Talentontwikkeling

Inleiding

Aan het begin van dit schooljaar heb jij middels de 360 graden feedback 0-meting in kaart gebracht hoe jij er op dat moment voor stond wat betreft jouw ontwikkeling op de 4 houdingen. Om te bekijken hoe jij het afgelopen half jaar bezig bent geweest met deze 4 houdingen is deze 360 graden feedback - tussenmeting.

Opdracht

Beoordeel jezelf op alle stellingen met een cijfer tussen de 1 en 10. Het is absoluut niet slecht wanneer je nu op een aantal stellingen een onvoldoende scoort, dat geeft alleen maar meer ruimte om er mee aan de slag te gaan! Geef bij de toelichting per stelling met voorbeelden aan waarom je jezelf dat cijfer geeft.

Naast jouw eigen beoordeling ga je op zoek naar (minimaal) 3 personen in jouw omgeving. In ieder geval één medestudent van jouw projectgroep. Denk aan je ouders, andere familieleden, collega's, leidinggevenden, teamgenoten of je trainer. Het liefst zo gevarieerd mogelijk. Laat hen jou ook beoordelen op de stellingen en vraag vooral naar hun toelichting.

Tips & trics

  • Stel degenen die jou gaan beoordelen de stellingen als vragen: "In hoeverre maak ik in gezelschap vaak een positieve indruk?"
  • Vul dit document digitaal in, anders moet je het daarna nog overtypen.

Deadline

Neem de 360 graden feedback (digitaal) mee naar de volgende TOW les.


Deze 360 graden feedback is voor:

Naam: Jesper van Klooster

Studentnummer: 1101786

Klas: 1C

tussenmeting

Deze 360 graden feedback is ingevuld door:

Naam: kim

Relatie: moeder

Professionele houding

Stelling 1: De student maakt in een gezelschap vaak een positieve indruk.

Stelling 2: De student komt afspraken altijd na.

Stelling 3: De student staat kritisch ten opzichte van zijn eigen handelen.

Stelling 4: De student steekt veel energie in het opbouwen en onderhouden van relaties.

Geef feedback op basis van de onderstaande hulpvragen:

In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?

In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een professionele houding te tonen?

In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?

Stelling 1: 9

Stelling 2:10

Stelling 3:8

Stelling 4:8

Toelichting:


Nieuwsgierige houding

Stelling 1: De student is in staat om buiten de bestaande kaders te treden en ontwikkelt graag nieuwe en originele oplossingen.

Stellng 2: De student leert graag door te experimenteren met zijn eigen gedrag.

Stelling 3: De student stelt gerichte vragen om iemand zijn verhaal te laten vertellen en luistert daarbij actief.

Geef feedback op basis van de onderstaande hulpvragen:

Hulpvragen:

In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?

In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een nieuwsgierige houding te tonen?

In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?

Stelling 1:5

Stelling 2:6

Stelling 3:8

Toelichting:


Ondernemende houding

Stelling 1: De student wil telkens beter presteren.

Stelling 2: De student toont initiatief.

Stelling 3: De student zal ondanks tegenslagen en kritiek afmaken waar hij aan begonnen is.

Stelling 4: De student heeft zelfdiscipline.

Geef feedback aan de student per stelling.

Hulpvragen:

In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?

In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een ondernemende houding te tonen?

In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?

Stelling 1:7

Stelling 2:6

Stelling 3:8

Stelling 4:8

Toelichting:


Overtuigende houding

Stelling 1: De student is in staat anderen mee te krijgen met een bepaald standpunt, voorstel of idee.

Stelling 2: De student is in staat om in heldere taal met anderen informatie uit te wisselen en te communiceren.

Stelling 3: De student stemt zijn taalgebruik en inhoud af op zijn publiek.

Geef feedback aan de student per stelling.

Hulpvragen:

In hoeverre herkent u de betreffende eigenschap bij de student?

In welke situaties heeft hij of zij moeite dit aspect van een overtuigende houding te tonen?

In welk opzicht kan hij of zij zich verbeteren?

Stelling 1:7

Stelling 2:8

Stelling 3:8

Toelichting:

Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin